Merhaba oğlum biberon falan hiç bişey kullanmadı alıştoıma bardağı aldım onuda kullanamadı. E malum yaz geldi su içmesi lazım. Pipetli suluklardan aldım onuda içemiyor. 8 aylık bu arada laftan da anlamıyor ki öğreteyim. Nasıl yapıcam tavsiye verir misiniz ? Normal bardak veya kaşıkla demeyin lütfen.