Betul_88 cilekreceli gobek çevremde hassasiyet var evet degisik kıl kökleri agriyo gibi hafif dokununca yada elbise temas edince geçer umarım 🙏
masalcianne Betul_88 kırkım çıktığında 40 muayenesine gidecektim bu yüzden gittim hiç sorun olmadı hatta o bölgede bi uyuşukluk vardı hissetmedim hiç.
Betul_88 cilekreceli kesi yerinin üstünü hissetmiyorum uyuşukluk var evet ama o çok uzun yıllar devam ediyo diyolar.
Babyderin Betul_88 valla ben yaptırdım ama 3,5 ay oldum sezeyan olalı bi sorun olmadı daha da önce yapılabilir diye düşünüyorum
Betul_88 Babyderin peki egzersiz falan yapmaya başladınız mı yada mekik falan gibi bende büyük bi gobek kaldı sarkık 😔
masalcianne Betul_88 kuzum benim kanamam tam bitmemişti spiral taktırdım bu yüzden baktı alttan ama normalde üstten ultrasonla bakıyormuş rahim duvarını vs kontrol ediyo
Yepisyenianne Betul_88 bir kez yaptırdıktan sonra lazer epilasyona karar verdim. Sezeryandan 6-7 ay sonra yaptırmıştım ve dikiş yerleri öyle çok acıdı ki gözlerimden yaş geldi. Ertesi ay buz lazere başladım. İnşallah şu kıllar biter de kurtulurum 😂😂
Betul_88 Yepisyenianne oooo korktum şimdi ya ağda sisinda da bise kullanmak istemiyorum simdilik 40 i çıkınca denesem miki adayı bilemedim 🤔😏