Betul_88 sezeryan sonrası ağda yaptıran var mı dikis üzerine denk. gelmesi sorun teşkil eder mi acaba
Deletedmom414 Betul_88 40 ım çıkınca ben yaptım ama seyrek çıkmıştı. Cok zorlamadan yavas yavas yaptım. Burda 2 3 ay yapılmamalı diye okumuştum
Thesra Betul_88 40 çıktıktan sonra yaptırdım ben herhangi bir sorun olmamıştı dikişin hemen altından üstünden yapıyorlar
Betul_88 AyseTugba22 benim 20 gün oldu ama hani nekadar sora yaptırabilir im bide dikisin üstüne denk gelirse acaba ne olur onu merak ettim 🤗
Betull28 Betul_88 40.gunde kuaföre gittim sertti jılet kullanmıştım korkuyordum acır diye bişey olmadı acımıyor da
Durununannesi2703 Bende çok korktum ama hiç birşey olmadı tuhaf ya üstüne birde dikişlerim çok kaşınıyordu estetik dikişti ağdayı sürdürdüm kaşıntısı geçmişti terapi gibi gelmişti resmen bana korkulacak birşey yok bence 🙈