BusbusveHashas 37 ateş bebekler için Yüksek ateş değildir hatta onların vücut ısısı bizden her zaman yüksek olur :) pediatri servisinde uzun süre çalışan bi hemşireyim bu arada, taburcu olmanız için crp değerinin 0 olmasına gerek yok gayet güzel düşmüş zaten doktorunuz bir kan daha alır muhtemelen genel durumuna bakar evde antibiyotik verebilrsiniz sonuçta, içinizi ferah tutun rabbim şifa versin