BusbusveHashas Geçen hafta hafif ateş şikayeti ile acile geldik ve crp 33 olduğu için yatış aldık hemen antibiyotiğe başladık. E.coli yani koli basili ilk tahlilimizde çıktı ancak sonda ile alınanda üremedi. Kan kültürümüz temiz. genel muayenesi Keyfi hareketleri emmesi idrarı kakası normal. Ama bugün crp si 1.45 çıktı. Yani düşmüş ama internette bu değerle hastaneye yatırılan bebekler varmış. Kafayı yemek üzereyim. İnternette menenjit yazıyor, sepsis yazıyor öyle şeyler yazıyor ki ağlamaktan sütüm kalmadı. Oğlumun yaşadıklarına anlam veremiyorum… açılan her damar yolunda bi canımı bıraktım. Başına gelen var mı? Yarın taburcu olacaktık güya ama 1.45 crp yüksek diyip iptal mi ederler.. başka bir hastalık mı derler nefes alamıyorum.. ateşimiz ilk gün 37.7 yi gördü ant. Tedavisinden sonra hep düşük seyretti..
Hilerrr BusbusveHashas canım üç aylık bebeğim ateşlendi gittik bizimde cpr 1 küsürdü doktor beşin altı bişey ifade etmiyor antibiyotik gerektirmez dedi inşAşlah iyi haberler alıraın
Aysenur8996 BusbusveHashas öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Neler hissettiğinizi bilirim çok zor. Benim ikizlerim taburcu olduktan sonra günlerini tamamlamadan ateşlendiler. Kızımın crp 21di. Diğeri de hastalanabilir diye ikisini de küveze yatış yapıldı. Antiotik en az 7 gün verilir. 7 günlük tedaviyi tamamlandığında crp yanılmıyorsam 3 tü aldığımızda. Zaten crp nin normal değeri 0-6 arasında. Bu değer aralığındaysa herhangi bişey ifade etmiyor. Bence ateş devam etmediği durumda taburcu olursunuz
Mom10 BusbusveHashas Benim kızım ilk doğduğunda Crp değeri 18di ve bir hafta küvezde kalıp antibiyotik tedavisi aldık.Yenidoğan sepsisi olarak geçiyordu.Çok şükür atlattık yalnız o dönemde doktorlar bize 5 üstünü sıkıntı olarak görüyoruz demişlerdi.Çok geçmiş olsun.
BusbusveHashas Hilerrr allahımm ne olur bana da iyi şeyler desin.. artık nefesim kesiliyor korkudan..
BusbusveHashas Aysenur8996 menenjit öyküsü nöyle olmaz değil mi neredeyse düşük bayılacağım artık endişeden.. çok korkuyorum ben nasıl bakamadım yavruma diyorum 😭
Aysenur8996 BusbusveHashas İnternete burnum akıyor yazsan beyin tümörü diyor.endişe etmeyin. Menenjit çok ağır bir tablo. Ense sertliği, kusma, baş ağrısı, düşmeyen ateş, hareketler yavaşlama, havale uykuya meyil olur. İçinizi ferah tutun rabbim şifa versin
BusbusveHashas Çok korkuyorum tedavi işe yaramasa 1.45 e düşmezdi ama internette menenjit yazıyor resmen nefesim kesiliyor 😞
BusbusveHashas Aysenur8996 ense bıngıldak muayenesi normal kusma da beslenme sonrası hep geğirince kusar bi parça 😞ateş 36.8/37 arası hep.. şakaklar sıcak tabi..
Dumanzeliha Menenjit sepsis çok ciddi tablolar ateş 40 dan aşagı düşmez hafif bi enfeksiyon çoçuğunuzda . Crp değeri de anlamlı değil böyle korkuyorum dicek bi durumunuz yok içiniz rahat olsun
BusbusveHashas Dumanzeliha gerçekten mi Allah razı olsun 🤲🏻 Günde 4 kez antibiyotik alıyor damardan ve 6. Gün bitti değer 0 olmayınca acaba İYE değil de daha ağır bir hastalık mı dedim 😞 ateşimiZ 36.8-37 arası gidip geliyor
Dumanzeliha BusbusveHashas hiç korkmayın benim kızım da idrar yolu enfeksiyonu şuan ben yapıyorum evde iğnelerini hemşireyim. Crp 33 de çok yüksek bi değer değil çok daha yükseklerini gördüm sıkıntısız atlayan hastalığı. Canının acıması evet üzüyor beni ama mecburen kendim yapıyorum beraber ağlıyoruz iğnesini yaparken
Aysenur8996 BusbusveHashas 37.5 a varan ateş ateş sayılmıyor. 37.5dan sonra soğuk uygulamaya başlanır. 38 ve üzerinde ilaçla müdahale uygun görülür. Şuan havalar da çok sıcak. Bu havalarda hasta değilken ateşi 37.5 ölçmeniz bile normal. Yani bebeğinizin ateşi yok sayılır şuan.
BusbusveHashas Aysenur8996 peki şakak ölçümü doğru mudur? Alnı 37 çıksa bile şakaklar hep yüksek çıkıyor.. ellerimiz de soğuk 2 gündür
Aysenur8996 BusbusveHashas şakaktan büyük atardamarlar geçtiği için normal orda bir iki derece oynaması. Korkmayın. Allah korusun bişey olsa doktorunuz sizi bilgilendirmek zorunda. Sizden saklayamaz. Bir iki gün içinde taburcu olursunuz inşallah
BusbusveHashas Mom9 küçücük yavrum bir haftadır hastanede benimle 5 m2 odada kalınca, sürekli damar yolu bozulduğu için acı çekince yapacak sadece dua etmek ağlamak araştırmak kalıyor.. inanın Kimsenin derdiyle kendimi mukayese etmem ne dertler vardır ama yarım ömrümü hastanede bitirdim galiba..
Mom9 BusbusveHashas öyle canım benimde kızım geçen ay hastalandı gece acillerde geçirdik. Ne olursa olsun serin durmalısınız ki yanlışa sürüklenmeyiniz. İnternetteki bilgilerin çoğu yalan dolan ya da abartı. Bir ateş diye bakıyorsun kansere kadar varıyo sonuç. Çocuğu olan kişilerden yakınlarınızdan deneyimlerini öğrenmek daha olumlu sonuç verir
selin-1903 BusbusveHashas sizi o kadar iyi anlıyorum ki şu an bizde İYE DEN hastanede yatıyoruz ikide bir damar yolu bozuluyor o ağlıyor ben parcalaniyorum üstelik bir de yavrum katılma krizine girdi mosmor oldu bizimde 7.gunumuz hastsnede
BusbusveHashas Mom10 çıkarken kaçtı değeriniz hatırlıyor musunuz? Allah tekrarından korusun yavrularımıza kalıcı sıhhat versin 🤲🏻