Adlk Neselibebek kaç aylık bebeğiniz sadece anne sütü aldığı için sulu kala yapıyordur birde ishal demeniz için arka arkaya bez kirletmesi gerekir günde toplam 8 10 bez gibi (5 6 defa kaka yapmasını normal kabul ediyor doktorlar)
Neselibebek Adlk tamam canım teşekkür ederim ne biliyim sulu olunca ishal diyordum hemen ben bez sayisina bakmiyordum