1prensannesi_ kızım 2 yaşında hiç cicibebe vermedim irmikli prinç unlu mamalar da yapmadım öyle şekerli ve kof kilo yapan şeyleri hiç yedirmedim cicibebeyi kendim yaptm evde nette bir sürü tarif var az malzemeden bi tepsi çıkıyor yap at kavanoza bişey olmaz, pirinç unuyla mama falanda yapmadım her gün akşam yoğurtlu şeylr yedirdim ayran yedirdim sonraları üşenmedim yoğurt çorbası yaptm yumurta da yemiş oluyo et suyu tavuk suyuyla falan bide oh mis yani çocuğa bence heleki ortalık bu kadr kötüyken ambalajlı olan şeyler yedirip içirmeyin 🙏 mühendisoğlunu takip edin içinde neler var adam anlatıyor hepsini artık doktorlar yetikinşere bile ambalajlı ğrünlerden uzak durun reklamı yapılan hiçbirşeyi tüketmeyin diyor kaldıkı daha çok küçük siz hiç başlamayın bece evde yoğurt mayalayın onu yedirin daha sağlıklı