1prensannesi_ Asagiya icerigiyle ilgili bir link birakiyorum ilgilenirseniz. 100 gr’inin 26.4 gr’i sekerden olusuyor. Baska bir deyisle, 1 tane biskuvide yaklasik 1 kup seker var. Bunun disinda sut ve yumurta gibi alerjik gidalar da var. Normalde ek gidaya baslarken 3 gun kuraliyla tadim seklinde denemek gerekiyor tum besinleri. Siz direkt bundan verirseniz, hem sutu hem yumurtayi (ki dedigim gibi bunlar alerjenler) denemeden vermis oluyorsunuz. Ustelik sut 1 yasindan once yasak bebeklere. Yumurtanin da sadece sarisi mi var yoksa tamami mi var bilmiyorum ama beyazi da 1 yasindan once yasak. Ben hic vermedim. Bebe biskuvisi bebeklerin beslenmesinde olmazsa olmaz bir sey degil cunku. Kizim 13 aylik, simdiye kadar 2 kez falan evde kendim yapmisimdir, o kadar. Illa vermek istiyorsaniz, ben de dalga gecilen "evde kendin yap lobisi"ndenim.
https://gidadedektifi.com/2017/09/11/eti-cicibebe/