momyshark1 atak olabilir ya da ağzında yara falan olabilir mi, baktınız mı? Bazen bebeklerde ağız yarası da olabiliyormuş, yani atak dediğimiz şey 2 ay sürmüyor, ara ara olup geçiyor, farklı bir sıkıntısı da olabilir. Bir de 8 aylıkmış bebeğiniz, ek gıdayı kabul etmemesi normal diye düşünüyorum. Çünkü yepyeni bir deneyim onun için, benim oğlumunda o aylarda ek gıdayla arası pek iyi değildi. Ayrıca 1 yaşına kadar anne sütü hala ana öğün, ek gıda adı üstünde ek. Sıkıntı etmeyin sütünüz hala bebeğinize yeter. Zorlamadan alıştırmaya çalışın ki tepki olmasın. Zor iş ama inanıyorum ki üstesinden gelirsiniz