Canım kendini neden bu kadar sıktın anlamadım ama yani bebek bu,geçer illa ki :) çocukların bazı dönemleri oluyor iştahsızlık yaşayabiliyorlar bazen verdiğin bir kaseye saldiriyor benim bebeğim bazen iki kaşık alıp kitliyor ağzını. Zaten zor günler yaşıyoruz kendini böyle strese sokma . Bebeğinede israr ettirip zorlama ozaman yemeği ve kaşığa karşı büyük korkusu ve antipatisi gelişiyor.