Allah evladınızi size bagislasin . Bende 34 haftalık dogum yaptim kordon dolandigi icin 24 gündür kuvezde sekeri surekli düşüyor . Icinizi ferah tutun ben agalamktan mahvoldum ama o hic iyilesemeedi ben uzgun oldugum icin sonra kendimi toparladım ve oda iyi olmaya basladi insanlar soyluyordu da inanmiyordum gercekten oyle sizdende etkileniyor gönlümüzü ferah tutun ve allaha siginin inanin olucaktir hic kötü bi hafta degil neleri yaşıyor once allah sonra dr lere emanet olsunlar allah herkesin evladini bağışlayın