33+3 haftalık erken doğum yaptım.Eylül’üm bir haftadır küvezde.Erken doğumdan dolayı solunum ve bağırsakları gelişmediği için destek alıyor.Aynı zamanda kilosu düşüş gösteriyor.Stres yapmaktan sütüm bile gelmedi.Bir kere bile emziremedim.Kiloda almıyor zaten iyice kendime bağladım emziremediğim için kilo almıyor diyorum kendi kendime.Moralim öyle bozuk ki.O hastanede ben evde perişan oluyoruz.Daha öncede erken doğumla kızım Nisan’ı kaybettiğim için daha da tedirginim daha da çok korkuyorum.Lütfen dua edin teyzeleri kızıma.Bir an önce sağlıklı bir şekilde çıksın ordan evimize gelsin artık.🙏🏻😔