Zeybeybel
Biogaia bir prebiyotik.özellikle 0- 3 ay arası bebeklere veriliyor. Gaz sancısı için değil, bağısakları düzenlemek için. Biz de kullanıyoruz. O gaz yapmaz ya da engellemez. Akşama doğru olması çok normal bütün gün besleniyor eğer gazı güzelce çıkaramıyorsanız birikiyor olabilir. İlk aylarda malesef faz sancısı oluyor. Biz biraz da ilk çocuk olunca korkup gazı çıkarırırken incitecez diye tam çıkartamatık yaşadık bu tarz problemler. Kiraz çekirdeği aldık karnına koyduk, ayaklarını sıcak tuttuk, bol masaj öyle yendik….kolay gelsin