Bıogaia ilacını kullanan var mı aranızda. Ben öğlen veriyorum 5 e kadar sıkıntı yok ama beşten sonra çok gazi varmış gibi oluyor 2 3 saat ayakta tutuyor emmiyir ağlıyor zae zor susturuyorum sesi kısılıyor yavrumun. Bu ilaca bağladım bunu. Bugün doktor da kullanın yararlı o oilac dedi. Ama çok fena oluyor yavrum.