Pamuk_seker Wolverine iyi oldu ya Ben o kadar çok bildirim geldi diye şaşırıyorum meğersem taslak mış yani şaşırıp oraya basmak durumunda kalıyorum En azından Kapattım şimdi rahatım😆😂😂😂