Pamuk_seker Değerli modaratörler taslak kapatma tusu falan yokmu ya ne varsa oraya atıyor bildirim yigini resmen otamatik atmasi garip yani gereksiz bir bölüm olmus
Deletedmom224 Pamuk_seker Hayır oyle bir durum yok.Mesela bi posta yorum yaparken vazgeçtiniz.otomatik yarım yorum olarak taslağa kaydoluyor.ben bugün denedim 😅
Pamuk_seker Deletedmom224 canım Yorum yapsam da yine taslakta görüyorum ben o sayfayı en kolay kolay kimseyi yarım yorum yapıp bırakmıyorum anlamadım ve hiç hoşlanmadım bu konudan da rahatsız olan birkaç tane daha arkadaş var
NaimeYilmaz Ayarlardan kapatabilirsiniz. 🌺 Ana sayfa-sol üst köşede üç çizgi-adınıza tıklıyorsunuz-ayarlar-Drafts Enable Draft Autosave? kapatırsanız sadece siz taslağa tıkladığınızda kaydedilecek.
Pamuk_seker Wolverine iyi oldu ya Ben o kadar çok bildirim geldi diye şaşırıyorum meğersem taslak mış yani şaşırıp oraya basmak durumunda kalıyorum En azından Kapattım şimdi rahatım😆😂😂😂