Suan bızde 10 aylık olduk bırebır aynı seylertı yasıyorum 2 hafta oldu hala gorunurde diş yok ayrıca bızde ateste cıkmıstı sukur o gectı ben corba yapıyorum bıberona koyuyorum ama emzıgını yada kapagını kapatmıyorum ona degısık gelıo yatırıp agzını actıkca ufak ufak dokuyorum bazen hepsını ıcyo bazen cok az ama bardakla kasıkla mumkun degıl