Arkadaşlar merhaba. Pars 10 aylık olacak henüz hiç dişi yok. Zaten çok istahlı değildi son 1 haftadır yemek görünce ağlıyor mama sandalyesine oturunca kıyameti koparıyor. Hep uykusuzdu şimdi daha beter oldu uyuturkrn ağlıyor uyanırken agliyor. Gecede 10 sefer kalkıyor süt veriyorum.istemiyor pispislayip yatırıyorum geri. Dişleri o kadar siski yastıkları bile ağzına sokmaya yemeye çalışıyor. Uykuyu geçtim de, diş bu kadar iştahsızlık yapar mı gercekten? Ne kadar süre daha böyle geçer? Bu yememesine nasıl çözüm bulabilirim. Süt sagıyorum biberonu da almamaya başladı. Sütte istemiyor onu içse razıyım yememesine. Nolur bir şey söyleyin. Ne kullanabilirim ne yapabilirim yemek.yemesi için bir şey söyleyin lütfen…