Serzeyy tatlim 3 buçuk aylik oldu bebegim sütümun arada cok az oldugunu hissetgm zmanlar oldu. Bana dediler terbiye oluor ama hissediordm azaliordu. Suan sütüm cok iyi allaha şükür. Belki paranoyakca olacak ama kullandikalrimi yazayim. Bir tane ürün kullanmiorm cunku mama almasin virus var saglikli olsn die emziemwyi ben cok onemsedim. Laktamax kullaniorm bunu doktor önerdi. Sonra humana still tea var, bestlak damla birde, boll dereotu gunde 2 tane yumurta, fındık ve badem , 2lt su, bide yeni başladım cok ovulen bir urun var Galaktago damla die hepsi bitkiswl zaten ins sütun olur canim bol bol emzir bebegini ins sağlıkla buyutursun yavrunu