TalentedMom yok inanın haklısınız. Ben şurup vermek istedim hatta az öncede yazdım doktora cevap bekliyorum. Şurup vermek daha basit ancak fitil demeleri şurubu 1 yaşa kadar önermemeleri beni tereddüte düşürdü. Yoksa fitille uğraşacağıma şurup veririm. Denilen şu: şurup karaciğere gider emilir ondan sonra kana geçer. Bebeklerin vücudu henüz bazı sindirimlere hazır değil ancak fitil direkt makattan amilip kana geçer dediler. İnan ben 2 aylık aşı sonrası 2 saat geçti fitil koydum önlem olsun diye ateş çıkmadan. Paranox s fitil. Korktum çünkü. Çoğu u anne calpol diyor doktorlar hemşireler fitil. Fitil var ama yinede alıcam şurup bulunsun diye. Bir de aşı öncesi vermeyin diyorlar mesela. Kimi arkadaşlar önce verio kimi sonra