Mom10 zeynepzeze Bebeğinize yedirdiğiniz gıdaları gözden geçirmenizi tavsiye ederim.Ek gıda döneminde bazı besinler pişiğe sebebiyet veriyor olabilir.
cavrosay6 zeynepzeze aynen bende bebeyime çok uzuluyorm dogdugundan beri geçmedi geçmiyor.acaba aciyormu😔.her krem sürdum poposunun en alti çok kizark.banada yardm edin nolurrr.geçsin artk
Dmrcnn zeynepzeze eczaneler pişik kremi yapıyorlar mutlaka deneyin ! Oğlumda cok pişik oluyor bu eczane kremini farkettikten sonra dert etmiyorum artık
Sesa Sık sık havalandırpoposunu hatta biraz boş gezdir bırak işesin ama bez bağlama en azından hafiflesin ki kremler yarasın zeynepzeze