Her bez değişimin de poposunu yıkıyorum. Islak mendil kullanmıyorum. Denemediğim krem kalmadı. Sudocrem, bepanten, travazol, bactrobon, tryosid, hamazing. Artık ne yapacağımı şaşırdım her marka bezi de denedim bu arada. 3 saati geçirmiyorum. Kakası ile bekletmiyorum. Bu nedir ALLAH rızası için yardım edin bana. Bir şeye alerjisi var da ondan mı böyle oluyor 😢 Çok çaresiz kaldım artık