10 gün nasıl normal anlamıyorum çocuk kıvranır sancidan bazi mamalarda kabız yapabilir mesela benimki 15 günlük herkez bebelac kabız yapıyor dediler benimkinde tam tersi oldu ishal şeklinde yapıyor artık sürekli yapmasından korktum ishal midesini mi üşüttü diye sonra mamasını dün gece değiştirdim hipp marka aldım onuda övenler çok oldu bu mamada benim kızım kabız oldu dün geceden beri sancidan kıvranıyor bazılarına iyi gelen mama bizde ters tepki verdi ben nasıl yapacam hiç bilmiyorum biri kabız yapıyor biri ishal saate bi sıvı ishal şeklinde yapıyor artık bez değiştirmekten silmekten tahriş oldu yavrum böyle olan var mı bebeği