Seymen1905 2 aylık doktorlar ebeler hep bırakabileceğini söylüyor ama napayım çocuk iyice doysun diye takviye yapmadan duramıyorum iki ay sonra işe başlıcam zaten bu çocuk mecbur biberon kullanacak bende hem emmiş hem biberon ile beslenmişim annem zorla bıraktırmış emzirmeyi ne bileyim şimdiki çocuklar hemen meme reddi yapıyor çoğu bebek hem emip hem mama içiyor inşallah yaşamayız öyle birşey