FatmanurT düşüncelerin cok dogru danışman da aynısını dedi gel seninle ayni olcude ayni ysmegi yiyelim gorceksin ki birimiz hizli digerimiz yavas yicek ama sonuc ayni olacak doyacagiz dedi. Mesala ben oglum o kadar hareketli ki 16 aylik sofrada cabuk sıkılır kalkmak ister sonra hic oturdugumuzu hatirlamiyorum uyurken bile surekli hareket halinde 10 dakikada bir doner o yuzden besikte hic uyuyamaz aylardir ayni yatakta yatiyoruz bi babasinin gobeginde buluyorum bi ayak yanimizda bazen yer bile değiştirmiş oluyoruz yatakda Allahtan duvara bitisik yatagimiz. Yani bu bebekten dakikalarca emmesini beklemek mumkun degil. Size tavsiyem kimsenim yaninda emzirmeyin emzirmeniz gerekiyosada yeni emmisti daha acikmadan emzirdim diyinki yorum yapamasinlar . Emzirirken de solu emiyosa ayaga kalkip sagi emzirin hoplayip zıplayıp birde hep ayni yerden ve dikkatini dagitcak seyler olmasin etrafinda . Ben bu sekilde uzatmistim bi sure tek zarari şuanda emerken diğerini istiyo bi sagdan bi soldan emiyo