imgesi Desire34 o konuya da katilmyrm kuzum ya golf kadr hafif bi araba yok. Yani nacizane gorusum tabi benim. Siz memnunsanz ne guzel😊💕
Asli9276 imgesi eşim 2 yıl önce sıfır Opel astra almaya karar vermişken ben o paraya Opel alınmaz mantığıyla 2014 model BMW 116i aldırdım. Geçen hafta arabamızı 2 katı fiyata sattık. Opel in fiyatı o kadar artmamıştı. Bunu eşinize okuyun.
aleda imgesi ben bmw eşim mercedes baya arabalarımızla aşk yaşıyoruz çokta memnunuz.🙈Opele eşim soğuk bakıyor iyi değilmiş dediğine göre🤷🏻♀️
Msstiskaya imgesi 12 sene kullandım Corsa ve Astra dizel . Benim için orta halli çok yakmayan güzel bir marka. Güle güle kullanın sizde şimdiden hayırlı olsun.