imgesi eniştem uzun seneler astra kullandı hatta bir defasında ağır bi kaza geçirmesine rağmen çok şükür kendine hiçbişey olmadı o dönem herkes demişti opel değil başka marka olsa gitmiştin falan diye. Bizde corsa kullanıyoruz gayet memnunuz. Opel iyidir kasası sağlam arabalar👍🏼 Hatta kuzenim oto parçacı hanımına araba alırken özellikle opel aldı ki acemi şoför kaza falan yaparsa zarar gelmesin diye 😄