Reyyan34 oğlum 2 yaşına girdi, bizde belirtliler 17-18 aylıkken başldı nerseyse hepsi vardı, tv yi kesince 1-2 ay içinde düzelme oldu ama tamamen değil hala dönen şeylere ilgisi var nesne sıralama yapıyor arada bir, dışarda koşmaları devam ediyor fazla biyere gidemiyoruz bu yüzden. Ama çok kelimesi var çoğu şeyi anlıyor, iki cümle olarak baba nerde, mama bitti gibi şeyler söylüyor.. düzcede yaşıyorum burda sadece devlette var cocuk psikatrisi 1 ay sonra tekrar gideceğiz bakalım