Emine071 bende saçımı boyuyorum. Kesimde yapıyorum. Yüzümde doğumdan kalma lekelenme vardı biraz onun için leke seti aldım sabah aksam düzenli sürüyorum yüzüm Güzelleşti resmen. Genelde rumelli olmaya çalışıyorum birde kaş farı sürüyorum öyle daha iyi görünüyorum.birde farklı kokulu parfümler ve spreyle aldım koku değişikliğinde tavsiye ederim Spor yapmak istiyorum bende 😑özellikle bacak içleri ve kalça için. Bazı resimler görüyorum birde Kendime bakıyorum begenmiyorum açıkcası. Halbuki eşim memnun ama ben degilim. 174 boyum ve 68 kilom var 😑. Siz neyden şilayetçisiniz kendiniz de🤔