Denizulas-21 postun altında dolaşırken “ bunu yazan olmuşumdur “ diye düşünmüştüm 🤪
aynen öyle. Kızım 2,5 aylık. Yaptığım tek bakım diş fırçalamak 😂 geçen bi maske yapayım dedim, kızım uyandı siz düşünün 🤣
eskiden günlük oje sürerdim. Saçlar, makyaj, topuklu ayakkabılar.. hey gidi. 😍 hiç enerjim yok kızım uyusa bile ne yaşan söyleyeyim.