mrvyldz cnm bende 3 sene once panik atak gecirdim o gunden sonra kalici agri birakti surekli koluncum agrir goğus kafesim agrir gezen bi agri anlicağin haalada cekiyorum ilac kulandim iyi geldi ama sonra hamile kaldim birakmak zorunda kaldim ilk baslarda iyidi dogum yaptiktan sonra ustune lohusalik yine geri dondu suan yasadim duygulari nasil anlatsam bilemiyorum yarin doktora gidicem kafam okadar dolu ki insallah gecer cnm😞