mrvyldz ben lohusayken bu dediklerinizin hepsinin birebir yaşadım o sıra Corona çıktı hatta kendimi coronayim falan zannettim hiç bı sekilde mutlu olamıyordum nefessiz kalıyordum sanki sabah kalkamayacagim falan zannediyordum olaylardan dolayı psikiyatriyede gidemedim anksiyete belirtileri olduğunu düşünüyorum ortalık biraz daha sakinlesince gideceğim çünkü benimki bayağı sıyırmıstım bı ara nefes alamıyorum diye kaynar suyun buharına durayım dedim bacaklarımı yaktım kimsenin elinde değil Allah yardımcımız olsun.