Zeynepmusab Ummhnsmt gündüz uyumadigindan sabahta 9 buluyor güne başlaması ahh ah bizimde öyle olsa sabah erken kalkmak zor geliyor biraz 🤦🏻♀️🙈 gün içi öğle uykusuna yatmasinicok seviyorum sadece 😁
Zeynepmusab Ygmmr cam kelebek oluyor bulundugumuz odada , gün içi kısa kollu body ve şort ayaginda çorap , havaya göre esiyorsa biraz uzun kollu body giydiriyorum. Evimiz çok günes aldigi genelde sıcak o yzden cok nadir uzun giydiriyorum
Ummhnsmt Ygmmr gün içinde kısakolllu body ve çorap hafif eserse altına uzun pijama gece de uzun kollu zıbın altına pijama çorap üstüne de müslinbez örtüyorum