Umutkusu kendisini takipten çıkardım 🙄🙈 bence yani tabi benim fikrim ama çok sıkıntılı şeylerden bahsediyor. Dönmeyen bir çocuğu nörolog görecek, yüz üstü durmayan bebeği nörolog görecek, mutlaka emeklemeli sürünmeli bebek diye kuralları var ,🙈 ve hep olumsuz yorum yazıyor . Oyuzden ben bıraktım kendisini 🌼 coook teşekür ederim ama fikriniz için 🎈🌼