Birkizbirerkekannesi canım tedaviden dolayımı bilmiyorum ama bazı bebekler geç dönüyor, geç emekliyor, geç yürüyor endişelenme. Biz mesela tam 5 aylıkken dönmüştü ama ablamın bebeğinin dönmesi 7.ayını falan buldu mesela. Bizimde mesela hiç bir belirti yokken pat diye döndü,yine hiç bir belirti yokken pat diye emekledi. Yani her bebek farklı kendi istemesine bağlı. Endişe etme mutlaka dönecek de emekleyecek de yürüyecek de. Ama geç ama erken. Bence sizin içinde henüz erken. O yüzden sıkıntı yapma kendine 🥰