Cemre20 Benim kızımında burnunda ve iki kaşının arasında var doktoru 1-2 yaşına kadar geçer geçmezse de az bi belirginliği kalır dedi şuan 2 aylık ilk doğduğu halinden daha silik duruyo ama çok ağlarsa yine beliriyo ama bence geçmese bile sorun değil çok tatlı ve özel duruyo geçmezse ilerde büyüdüğünde kendisi rahatsız olursa bi çaresini buluruz illa ki🥰