Cemre20 Kızlar doğuştan beri bebeğimin göz kapaklarında kırmızı fatla boyanmış gibi lekeler var gören doktorlar geçici diyor ama benim kafama çok takılıyor varmı böyle doğum lekesi olanınız
ZeynoAliTugra Cemre20 oğlumun ense kökünde vardı 17 aylık oldu gitti gibi tamamen silinmedi ama hafif pembe kaldı zamanla geçiyor
Sumis35 Cemre20 evet geçiyor kardeşimin göğsünde vardi büyüdükçe kayboldu. Oglumun da bileğinde var kalp şeklinde büyüdükçe siliniyor ya hic istemiyorum😕
Mom10 Cemre20 Benim kızımın sol gözünde de var.İlk doğduğu zamanlar çok belirgindi şuan 9 aylık ve yalnızca hava soğuksa belirginleşiyor.Onun dışında görünmüyor.
Aymiram Cemre20 korkmayım benim kızımda da var ilk kızımda da vardı aynı yerde şimdi hiç belli bile deyil gecti yani kafaya takmayım
sukran35 Benim kzimda da dogustan beri göz kapaklarinda kirmizilik var simdi 28 gunluk gecer mi acaba ?
mihrosum ZeynoAliTugra benimde kızımın tam ensesıyşe safında var. Kırmızı agac gıbı 😁 6 aylık gecmedı demek sonrada gecıyor mu
Cemre20 Sumis35 silinmesinimi istemiyorsunuz aslında benim baliminkide çok tatlı doğuştan farlı der herkes ama büyünce çocuklar böyle şeyleri kafaya takiyolar
Meftunbade Bizimkinin tam popisinde var iki tane büyük büyük hafif mor sanirim mor uzumun üstüne oturmuşum köydeyken😂
Zeynep_AlyaninAnnesi Cemre20 aynısı benim kızımda da var çok belirgin değil ama. Bu arada kızım 9 aylık
iki_prens_annesi_ Cemre20 benim oğlumda ayni iki gözü ve alnı doktorda bize geçer yaşına dedi ama bakalım bekliyoruz 2 ay 11 gunluguz
Esra0561 iki_prens_annesi_ merhaba leke geçti mi acaba benim 3 buçuk aylık kızımın da göz kapağında var🙄
Mucizeannesi Cemre20 benim kızımında vardı canım doğduğunda doktorumuz en geç 2 yaş demişti ama 1 yaşına giricek geçti ağlarsa yada güneşte az bişey çıkıyor ama belli olmuyor artık
03saliha06 Cemre20 canım benimde oğlumda vardı baya da belirgindi 3 aylıkken kayboldu geçiyor zamanla
Ysmn07 Cemre20 kızımın sol gözünde vardı kırmızı kayboldu. Birde sol ayak bileğinde ufak mor renginde var ama o geçmedi geçmezsede canı sağolsun