Deletedmom348 benim oğlum da prematüre. Kilosu oğlunuza çok yakın. Bir ayda aldığı kilo miktarı önemli. Doktorumuz bir anda normal değerlere gelmesinin iyi olmadığını söyledi. Çok hızlı kilo alımı tansiyon ve şeker hastalığına sebep oluyormuş. Hic acele etmeyin. Bizim kuzucuklarımız da büyüyüp kocaman olacak. ❤️