_yaseminturann Umaykaraot 54 gün küvoz yolu bekledim 33 gündür biZimle rabbim yardımcın olsun cok zor 🙏🏻
GulAyaz Umaykaraot inşallah cnm hepimiz biran önce yavrularımıza kavusuruz. Seninki çabuk çıkar bnce. Bnm oğluşum 33 haftalık doğdu. Solunum ve bağırsakları gelişmediği için destek alıyor.
Deletedmom14 Umaykaraot bende 36 haftalık,2 kilo doğum yapmıştım. 8 gun kaldı, sonra kavuştuk yaramaz civcivimle. Inşallah sizde tez zamanda kavusursunuz
Papatyaseverr Umaykaraot 32 gün ardından evimize getirdik evladımızı çok şükür iyi küvezde pek kilo alamadı 500 gr falan almıştı aralıklı besledikleri için evde daha hızlı toparladı yavrum
Asafeymeninannesi Umaykaraot Oğlum solunum sıkıntısı nedeniyle 1 hafta yoğun bakım ünitesinde kalmıştı. O 1 hafta bana asır gibi gelmişti. Virüs nedeniyle göstermiyorlardı da. Sadece foto. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucaklamanızı nasip etsin inşaAllah 🤍
1cicek2balannesi Umaykaraot rabbim biran önce sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Benim bebeğim 4 gün kalmıştı sarılıktan
Deletedmom50 Umaykaraot benim 3 ay kaldı şimdi 2 yaşında inşallah srnde sağ salim alır evine gidersin Allah’ın izniylr hep umudun olsun hep iyi düşün moralini yüksek tut.🙏