Bhs emzik verdim , daha doğrusu başkalarının önerisiyle verdim. Keşke vermeseydim. Öncesinde çok güzel yiyen ,iştahlı bir bebeğim vardı . Bir buçuk aylıkken uyurken ver vs dediler verdim , emzige alışınca biberonu kabul etmek istemedi. Hala uykuda mama yiyor onun dışında kabul etmiyor. Bir ara düzelir gibi olmuştu ki yine başa döndük 🤦🏻♀️