Bu başlığı açmakla hata ettim galiba çünkü millet olarak hep bir tarafları savunmaya meyilliyiz şartlara göre davranmıyoruz ya hep ya hiç. sadece benim gibilere umut olsun şstemiştim evet yazdıklarınızı biliyorum fakat emzik vermeyen anneler emzik emen bebeklerin ağzında 7/24 emzik oluyor zannediyor herhalde ama öyle değil Kimse aksesuar olsun diye vermiyordur herhalde. Oğlumda reflü var,sürekli emme ihtiyacı duyuyor ve emdikçe kusuyor gazı oluyot uyuyormıyor her şeyi altüst oluyor emzik biraz da olsa rahatlattı bizi. Ben oğlumun emmeye düşkün olduğunu ve bırakmayacağını bildiğim için bir de kilosu fazla olduğu için rahatım sanırım.