Aksa ben hayatta sırt üstü uyuyamam yatamam bile kalbim sıkışır gibi olur . Sezaryen olduğum gün yatağın yanlarından tutunarak sola dönebildim . Tabi ilk gün zor oldu biraz . Ama bi kaç deneme sonrası döndüm . Uyumadım ama dediğim gibi yatmam gerekiyorsa bile sırt üstü yatamam . Bi sakıncası Yok ki . Dikişlerin geriliyor gibi his olur sadece yavaşça döndüğün zaman bi sıkıntı olmuyor