Aksa 12 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Kontrollerim de iyi çıktı. Dikişlerim, rahim felan ben hep sırt üstü uyudum. Şuan yan uyumak istiyorum ama içten dikişlere zor verir mi bilemiyorum. Doktorum kırkın çıkınca gel demişti. Bende son kontrolde sormayı akıl edemedim. Sezeryan olup sağınıza veya solunuza ne zaman yatmaya başladınız?
ZeliHalil Aksa ben hastanede bile yatmistim canim bi sıkıntı olmadi sükür.Sende yatmayi dene baktin zorlaniyosun biraz daha beklersin
KumsalPoyraz Ben hiç sırt üstü yatamam zorda olsa ilk günlerden dönmeye başlamıştım sağıma soluma yattım yani sıkıntı yaşamadım kontrollerde de 3 ay oldu Doğum yapalı
BaHarun Aksa valla hamilelikte sirt ustu yan yatmaktan gina gelmisti bi haftadan sonra hep ya Allah deyip yüzustu yattim 😅
Ctnayse Aksa ben hastaneden çıkmadan yan yatıyordum. Spinal anestezi ile sezaryen oldum sırt üstü yatamıyordum. Doktorumda sıkıntı olmz demişti
Semifowler Hastanede yatmaya başladım hiçbir sorun olmaz dikişlerinizi elinizle destekleyin dönmeniz daha kolay olacaktır
EceSultan Valla ben yatamıyodum yan tarafıma çünkü içim parçalanıyor gibi oluyordu canın yanmıyorsa yat bence
Berraninannesi Ben ilk günden itibaren yan yattim çünkü sırt üstü yatmak müthiş acı veriyordu bana 40 muayenem de gayet iyi biz bi sorun yaşamadık şükür 😊
biryavuzkusu Aksa bende hastaneden eve gelince hep yan yattım 20 gün oldu daha yüzüstü yatmadım ama birşey olur diye 😂