AreninAnnesi7301 mrvt01 Hemşire bize 39 u geçmeden verme demişti calpol ise yarıyor zaten gerek yok bence 39 a çıkmadığı sürece
curlymama ElifEslem basına ıslak bez koymayın. doktorum hiç önermiyor eklem yerlerine koyun baş bende öyle biliyoesum çok yanlışmış ateşi birden düşürür sonra yükseltirmiş eklem yerlerine koyun diyorlar. ve de hanfendinin dediği gibi ılık duş.