mrvt01 biz 72 saat ateş yaşadık 6.hastalık sebebiyle. Düşmeyen bir ateş vardı o zaman bile kullandırmadı doktor evde bulunsun sadece dedi. Calpol ve dolven’i çapraz verebilirsiniz daha çok etki ediyormuş. Biz de hep ılık duşla destek yapmıştık. Çok geçmiş olsun