Adlk denizcocuk aynı geçişi bende yaptım fakat hiç memnun kalmadım sleppy çok sert bi bez iz yapıyor bacaklarında rahatsız edici ayrıca bezi elinize alın ve göbek ve sırt kısmını inceleyin içerisinde sertlikler vardı 3 paket bez kullandım paketlerin 3 ü de öyleydi molfix kullanıyorum sleppyden sonra molfix harika ötesi
Berfe denizcocuk ben geceleri prima gündüzleri sleppy külot bez kullanıyorum 1 yaşında kızım ikisindende memnunum primanın kuruluk süresi sleepyden uzun olduğu için onu gece bağlıyorum gündüz boyuncada sleepy bağlıyorum memnunun gerçekten bu şekilde fiyat baya uyguna geliyor küçük bir paket alıp deneyin derim
denizcocuk ben tüm okuduklarımdan sonra değiştirmemeye karar verdim 🙆🏼♀️ Biraz pahalı prima ama napalım 1 sene daha idare edeli totosunu 😅 çok teşekkür ederim tecrübelerini paylaşan bütün anneciklere 🌈
denizcocuk Doğrusu bazen 6-7 saati bulabiliyor bez değiştirmem. Çıkarınca hala kupkuru duruyor altı primada. Aynı hesaba gelecek uygun bez alıp daha sık değiştirmek.
Durusumm denizcocuk primayi ilk dogdugunda kullanıyorduk sleepy gerçekten çok güzel ama lastikleri bacaklarını sıkıyor iz yapıyor hep kalıbı küçük büyük numarasini denemedim henüz ama genel anlamda güzel😊
kitapkokusu_ denizcocuk ben sleepyden çok memnunum prima hemn doluyor sürekli bez değiştiriyorum ama sleepy öyle değil