denizcocuk bende prima premıum care kullanıyorum sleepy de alalım dedik. 3 plus diye numarası varmış ama oda sıkıyo bebeği. 4 aylık şu an 8.500 kilo. Dedikleri gibi büyük almak gerekiyormus bilemedim ve 5 paket birden aldım. Simdi tak çıkar yapıyorum 1 saatte 1 değiştiriyorum. Pişik çok şükür olmadi hiç desem yeridir çünkü bezi hiçç bekletmiyorum ben. Ve çok bez değiştirdim. Evy baby,komili,Primanın her çeşidini kullandık özellikle günlük bezleri iğrenççç felaket sızdırıyo. Dediğim gibi asla bekletmem ben bezi ama sızdırdı,sleepy,