Sedaozkul_52 _esraaozturkk_ Dün oğlumla a101 e girdim yasak dedi orda çalışan kız bende yasakları kalktı nasıl yasak dedim kapalı alanlara girmeleri hala yasak dedi bende geri çıktım a101 dışında küçük marketlere girebiliyorum anlamadım
_esraaozturkk_ Sedaozkul_52 bn az önce gttm sordum da girebilir mi diye evet girebilir dedi girdik ve kapi üzerinde yazan yazı da kalkmış çocuklar giremez die
Duru_m _esraaozturkk_ Çarşamba cuma 14-20 arası çocukların izin günü avm ye bunun dışında almıyorlar markette aynıdır sanırım kapalı alanlara izin günü dışında almıyorlar ebebekte almadılar
Smyye58 _esraaozturkk_ bende gidiyim ozaman bizim burdakiler almadı ya heruerde farklımı ne çarşıda alıyolar bizim bura almıyor
papatya_annesi _esraaozturkk_ Alıyolar artık canım bizde dün akşam üzeri gittikde maske de taktım kızıma bi yere dokundurtmadım pek, eve gelince de hemen ellerini yıkadım bol köpükle 🥰