_esraaozturkk_ Merhabalar kızlar a101 daha önceden markete bebek ve çocuk almıyordu smdi alıyor mu bilen var mı acaba 4 aylık oglum.var markete gtmem lazm birakack kimsemde yok
hankardeslerr _esraaozturkk_ Salı günü gittim çarşamba serbest dediler, bende kapıdan ihtiyaçlarımı söyleyip rica ettim
Prensannesi0112 _esraaozturkk_ hayır ben taktım ama bebeğimin pusetinin örtüsünü kapattım sadece eve gelince de banyo yaptırdım
Deletedmom409 _esraaozturkk_ yok ben taktım bebeğime takamadım izin vermiyordu eve gelince bi güzel duş aldırdım.
hankardeslerr _esraaozturkk_ Ordaki kasiyer Allah razı olsun sizden çok düşüncelisiniz. Yasak dememize rağmen çocukları sokuyorlar. Siz ne güzel danıştınız direk dedi. Asıl sizden Allah razı olsun sizide meşgul ettim dedim. Yoo biz sabahtan akşama kadar böyle servis yapmaya razıyız yeterki kurallara uyulsun dedi. Tabi ben şok 😊 Bence sizde öyle yapın rica edin 🥰
_esraaozturkk_ hankardeslerr ayrnn bnde bir rica ediyim orda bir adam var eşimi tanıyor ona denk gelirsem hemen getirir ztn 😅😅