Mervedefne54 biz bebelac gold kullanıyoruz aptamil kabız yapmıştı buna geçtik biz çok memnunuz tadını da sevdi. Hatta hepsiburada da 900+900 lü paket olarak 169 lira. Hep oradan alıyorum ben. Benim bebeğim 2 aylık. Ona rağmen o kadar hızlı bitiyor ki bu bile yoruyor insani